Wednesday, December 29, 2010

Deep in my heart~~~


Lately sgt stress tahap dewa..moral down.please ,I need a motivation from others..everything is over.kadg2 patut kan aku jot something yg sedih?semua org penah rase tapi we are in different condition.right?... Ego k aku ni?sgt2 ego k?sampai tahap dewa x?huh!
semua org ad ego..cmtu jgk aku..xd yg pelik pun kalo aku kte kite semua ad ego..tapi sebetulnya bukan ego sje yg membelenggu hdup aku skarag.tpi setelah bercampur dengan mcm2 perasaan,aku keliru dengan perasaan sendri.marah k?kecewa?geram?sedih?...thats why ak jdi setegar ini..aku cube nk melupakan semua sakit yg pernah aku rse.aku ingin bahagia seperti org lain bahagia...setiap malam aku menangis dlm tidur.
mungkin surface aku macm bahagia, sedih aku cube larikan..hanya Dia yg benar2 memahami aku saat ini...mungkin ini kifarah dosa2 aku sebelum ini..


Susah sgt k nk buat org memahami kite? xnmpak lagi k kesakitan yang selalu ditanggung?senangkan buat org lain kecewa..selayaknya aku bersyukur dengan perasaan ini..membuatkan aku semakin rapat denganNya.

........YaAllah aku bersyukur keran Engkau masih lagi memberi kesempatan yang amat bernilai..Hambamu ini sering alpa dengan mainan dunia.setiap detik Kau satukanlah hati ini dengan hidayahMu..Andai perasaan ini yang membolehkan aku mendekatiMu,aku Redho dengannya..aku sanggup menghadapinya walau hingga akhir hayatku.Aku mahu sentiasa dekat denganMu YaRabbul Jalil..biar air mata darah skali pun mengalir,tidak sesekali aku menyesalinya...

***syukur Alhamdulillah****

0 comments:

Post a Comment