Monday, December 28, 2009

Tabah meniti perjuangan...

Salam Perkenalan buat warga Blogger..baru sekarang dapat spend time tuk ngadap blog.sebelum ni teringin nak buat tapi masa tak memberangsangkan..semua orang ada blog..mula-mula rase pelik.."nape sume orang nak buat blog?apa faedahnya?best k?"... Tapi hari ni aku(terasa lebih rapat tatkala membahasakan diri'aku' sebagaimana rapatnya seorang hamba dengan TuhanNya di saat mengadapNya) buat blog sendiri...buat masa ni banyak yang aku nak kongsi..semua dh terbayang-bayang di pentas imaginasi..nak share ini itu dan semuanya..tapi sekarang i have no idea yet..nak karang pun kene cari feel..baru sedap kongsi bersama..tul tak? Btw...blog aku dh create..bile nk spend time tuk this blog ek?masa?semua orang kejar masa..kan best kalau masa yang kejar kite..tambah pula ni last semku kat uni tercinta...aku kene buat yang terbaik..

0 comments:

Post a Comment